Kollár Pakk Kft. üzleti webshop

Általános Szerződés Feltételek

Hatályos: 2017. szeptember 22-től visszavonásig

Jelen ÁSZF a kollarpakk.hu oldalon működő csomagolóanyag és csomagológép üzleti webáruházban történő vásárlási és rendelési feltételeket tartalmazza.

Kérjük, a webshop használata előtt figyelmesen olvassa el. Amennyiben bármilyen kérdése, észrevétele van, az Üzemeltetői adatoknál található elérhetőségeinken munkatársaink állnak rendelkezésére.

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Kollár Pakk Kft

Székhely: 6724 Szeged Csalogány utca 24.

Telephelyek:

  • Budapesti iroda és raktár: 1037 Budapest, Bécsi út 250. I. emelet; Börze kereskedőház
  • Szegedi üzem és iroda: 6771 Szeged-Szőreg, Külterület 2.

Adószám: 11097978-2-06

Közösségi adószám: HU11097978

Cégjegyzék szám: 06-09-003646

Bankszámlaszám: 11998006-02614702-00000000

NAIH regisztrációs szám: NAIH-87766/2015.

Szerződés nyelve: Magyar

Elérhetőségek:

E-mail: webshop@kollarpakk.hu

Telefon: 061-800-8089

Nyitva tartás, rendelések feldolgozása: H-Cs 8.00-16.00, P: 8.00-15.00

Webshop-ban elérhető termékek köre

A webshop-ban két csoportban érhetőek el termékeink:

  • Azonnal elvihető
  • Ajánlat kérése egyedi méretre (csomagolóanyag)
  • Bérelhető (csomagológépek)

Terméktípusok:

  • Csomagolóanyagok: fóliák, tálcák, tasakok
  • Csomagológépek

Felhívjuk figyelmét, hogy egyes gépeink, amelyekre ajánlat kérhető, nem szerepelnek a webshop-ban. Ezek a csomagológépek a kollarpakk.hu főoldalról, a Csomagológépek menüpontból érhetőek el.

Területi hatály

Termékek kiszállítással a későbbiekben megadott szállítási díjjakkal Magyarországon érhetőek el.

Lehetőség van személyes átvételre is a megadott telephelyeken, előre egyeztetett időpontban, nyitva tartási idő alatt.

Amennyiben a megrendelés Magyarországon kívülről, kiszállítással történik, úgy a szállítási díjakról munkatársaink egyeztetnek a megrendelővel.

A webshop csak érvényes adószámmal rendelkező vállalkozásokat és intézményeket, szervezeteket szolgál ki. Amennyiben Ön ezekkel nem rendelkezik, illetve magánszemély, kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot.

Rendelési információk

A webshop-ban regisztráció nélkül tájékozódhat, de a megrendeléshez regisztráció szükséges.

Regisztráció menete

A webshop-ban a rendelési folyamat elindításakor lehet kezdeményezni a regisztrációt, illetve már meglévő vásárlóink az elérhetőségeinken is kezdeményezhetik a webshop regisztrációjukat.

A regisztrációkor felhasználó nevet és e-mail címet kell megadni. Felhasználónévnél szóköz használata megengedett. Az írásjelek közül csak a pont, a kötőjel, és az aláhúzás használható. Javasoljuk, hogy a megrendelő vállalkozás/cég/intézmény/szervezet nevét válassza felhasználónévként.

Fontos, hogy a regisztrációnál érvényes e-mail címet adjon meg, ellenőrizze annak pontosságát.

A Regisztráció gombra kattintva a regisztrációs folyamat során a megadott e-mail címre automatikusan generált e-mailt küld a rendszer, amelyben egy egyszeri belépéshez használt linket talál. A linkre kattintva élesítheti regisztrációját, adhat meg további adatokat és állíthatja be jelszavát.

A továbbiakban a már regisztrált felhasználónévvel és jelszóval bármikor beléphet webshop rendelés folyamán, illetve az alábbi közvetlen linken: kollarpakk.hu/user

Saját adatlapját szerkesztheti, valamint rendeléseit is megtekintheti.

Amennyiben elfelejtette jelszavát, úgy a belépési oldalon az Elfelejtett jelszó gombra kattintva új jelszót igényelhet. Ebben az esetben a rendszer automatikusan generált e-mailt küld, ami egyszeri belépési linket tartalmaz. Arra kattintva a regisztrációs felületen új jelszót tud beállítani.

A megrendelések feldolgozása

Amennyiben a rendelés leadása a nyitva tartási időn kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméknél válassza ki a mennyiséget illetve ahol szerepel, a standard méretet, majd kattintson a Kosárba gombra
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, a Webshop-ra kattintva tovább válogathat.
  3. Amennyiben befejezte a válogatást, a Kosár ikonra, vagy az aktuális oldal tetején megjelenő zöld sávban található „kosárba” szóra kattintva megtekintheti a kosár tartalmát. Szükség esetén eltávolíthatja a felesleges tételt, valamint módosíthat a mennyiségen. Módosítás esetén a Kosár frissítése gombra kattintva aktualizálja az adatokat.
  4. Amennyiben a kosárban a kívánt termékek és mennyiségek szerepelnek, a Fizetés gombra kattintva ennél a pontnál be kell jelentkeznie korábban létrehozott fiókjával vagy új regisztrációt kérni.
  5. A rendelés leadásához még az alábbi adatokat szükséges megadnia:

Számlázási név és cím

Szállítási név és cím, vagy ha megegyezik a számlázási adatokkal, bepipálni azt

Adószám

Kapcsolattartó neve és elérhetőségei

  1. A következő lépésnél az átvétel módját kell kiválasztania. Kiszállítás választása esetén a kiszállítási díjtáblázat alapján, csomagolóanyag rendelésnél a rendelt termék súlya szerint kalkulált szállítási díj szerepel.
  2. A következő lépésnél a rendelési összesítőt találja, valamint itt választhatja ki a fizetési módot. Banki átutalás választása esetén az utaláshoz szükséges adatok jelennek meg. Utánvétel választása esetén a vonatkozó kiszállítási díjak és a kiszállítási feltétel jelenik meg.
  3. Amennyiben megfelelő a megrendelés, a Rendelés elküldése gombra kattintva befejezheti a rendelést.
  4. A rendelés elküldését követően a képernyőn megjelenik a rendelési sorszáma, valamint egy link, ahol bejelentkezés után is bármikor megnézheti leadott rendeléseit. Ezzel párhuzamosan a regisztrált e-mail címre visszaigazoló emailt kap, amelyben szintén megtalálja a rendelési és szállítási információkat.

Ajánlatkérési folyamat

Amennyiben a választott csomagolóanyag esetében egyedi méretet szeretne, úgy a termék adatlapjánál a kosárba helyezés helyett kattintson az „Ajánlatkérés egyedi méretre” szövegre. Ebben az esetben az ajánlatkérő űrlapra jut, amelyet kitöltés után a Beküldés gombra kattintva juttathat el hozzánk. Az ajánlatkérés alapján munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, illetve elegendő információ esetén megküldik ajánlatukat.

Átvétel módja

A megrendelési folyamat során a rendelés meneténél megadottak szerint választhatja ki az átvételi módot.

Jelenleg az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • A Kollár Pakk telephelyein történő átvétel: Ebben az esetben a nyitva tartási időben vagy szükség esetén egyedi egyeztetett időpontban a rendeléskor megjelölt telephelyen veszi át a terméket. Ebben az esetben szállítási díj nem merül fel, az elszállítás a megrendelő feladata.
  • Kiszállítással: A megrendelt terméket szállítási díj fejében a megadott szállítási címre szállítjuk. A délelőtt beérkezett megrendeléseket másnap kiszállítjuk. 12:00 után érkező megrendelések 2 napon belül kerülnek kiszállításra.

Fizetési mód

A megrendelés során választhatja ki a fizetési módot. Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Banki átutalással. Az ÁSZF üzemeltetői adatoknál megjelölt számlaszámra történő előre utalás. Ebben az esetben a rendelés sorszámát az átutalás közleményében szíveskedjék feltüntetni.

Fontos! A beérkezett megrendeléseket feldolgozzuk. Jóváhagyás esetén újabb e-mailt küldünk, amelyben az utalási információkat ismételten megtalálja. Amennyiben a megrendelést bármilyen oknál fogva nem vagy részben, illetve módosítással tudjuk teljesíteni, úgy munkatársunk a megadott kapcsolattartói elérhetőségeken ezt jelzi. Ezért tehát kérjük, hogy várja meg visszajelzésünket a jóváhagyásról vagy munkatársunk jelentkezését egyeztetés miatt, mielőtt elutalná a díjat.

  • Utánvéttel. Utánvétes rendelés esetén a díj a termék átvételekor fizetendő. Értelem szerűen utánvéttel történő fizetésre kiszállítás kérése esetén van lehetőség.
  • Készpénzzel, készpénzes számla ellenében budapesti és szegedi telephelyünkön.
  • Kártyával budapesti telephelyünkön.

Számla átvétele

Amennyiben kiszállítást kér, a számlát a kiszállított csomagban találja. Telephelyünkön történő átvételkor a számlát személyesen adjuk át.

Szállítási díjak

Amennyiben kiszállítást kér, úgy az alábbi díjakat számítjuk fel:

Kiszállítási díj:
Az ország teljes területén 20 kg-ig: 1 500 Ft + ÁFA
20-40 kg: 3 000 Ft + ÁFA
40 kg felett: 1 500 FT + ÁFA / 20 kg

Magyarországon kívüli szállítás esetén a célhelyszíntől függő egyedi szállítási díjat kalkulálunk.

Adatkezelés

A webáruház használata során a Kollár Pakk Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. Kivételt képez ez alól a megrendelt termékek szállítását végző futárszolgálat, amely részére csak a szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat - úgy mint kapcsolattartó neve és telefonszáma- adja át.

Szerződött partnerünk a kiszállításban:

Mixpakk Kft.
Telephely: 1116 Budapest, Fonyód út 2.
Számlázási cím: 1119 Budapest, Rátz László u. 26.
Adószám: 24114640-2-43

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Kollár Pakk Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben vagy egyáltalán nem használhatóak. További információkat az adatok kezeléséről az Adatkezelési Szabályzatunkban talál.

Szerverüzemeltetés és fejlesztés, tárhely szolgáltatás

Axon Produkt Kft.

A szolgáltató elérhetőségei: http://axonltd.hu/